Kiitos sympatiasta Miiu ja Tiitu! On aina kiva, kun joku kommentoi näitä mun kirjoituksia.

Viime yön nukuin ihmeen hyvin, eli unta tuli joku 7 tuntia. Sen seurauksena päätä ei tänään särje ihan niin pahasti kuin eilen. Näköhäiriöitä on kyllä edelleen ja olo muutenkin aika huono.

Kävin tänä aamuna taas Jorvissa kontrollissa. Vastassa oli lääkäri, jonka olen jo tavannut ainakin pariin otteeseen. Ja niin kuin arvasin, ei synnytystä vielä suostuttu käynnistämään, kun vauva voi ihan hyvin ja viikkoja ei ole vielä 37 täynnä. Painoarvio vauvalla oli nyt 2858g, istukka on alkanut kalkkeutua, mutta napanuoravirtaukset oli ihan ok ja lapsivettä riittävästi. Musta otettiin taas verikokeet ja lääkäri soittaa, jos niissä tuloksissa on jotain häikkää. Lääkäri lupasi ottaa mun asian esille huomenna lääkärien kokouksessa ja kysellä kollegojensa mielipidettä siihen, koska mut pästetään tästä piinasta. Soittaa mulle sitten, jos suostuvat käynnistämään. Kohdunsuu oli 3cm auki ja kanava ihan pehminnyt ja sitä oli jäljellä 1,5cm. Lääkärin mukaan tää vauva voi hyvinkin syntyä täältä ihan itsekseen koska vaan. Sisätutkimuksen seurauksena loputkin limatulpasta on valunut ulos verensekaisena limana ja mua on supistellut kipeähkösti, mutta ei näillä supistuksilla kyllä vielä synnytetä. Ensi keskiviikkona sitten taas Jorviin, mikäli vauva ei sitä ennen synny tai oma olo huonone.

Olen koittanut jutella vauvalle, että voisi alkaa nyt ihan itsekseen syntyä. Katsotaan, onko vauva mun kanssa samaa mieltä. Mutta fiilikset on kuitenkin vähän paremmat kuin viime kirjoituksessa.