Olen seurannut muiden blogeja jo useamman vuoden, mutta omaa en ole saanut aloitettua. Ajattelin nyt kuitenkin kokeilla blogin kirjoittamista minäkin. Saa nähdä, jaksaako tätä kukaan lukea. Blogin aiheena tulee olemaan lähinnä kolmannen vauvan odotus.

Meillä on ennestään kaksi lasta, 4- ja 3-vuotiaat. Kummankin raskaudet alkoivat heti, mutta tämä kolmas antoi odottaa itseään. Raskaustesti näytti plussaa 17.1. ja väsymys ja paha olo puhuu sen puolesta, että raskaana ollaan. Muuta todistetta tulevasta vauvasta ei vielä ole. Ensimmäinen ultra on reilun kuukauden päästä. Olen vähän miettinyt myös alkuraskauden ultraan menoa, mutta taidan kuitenkin jättää sen väliin.

Kun edellisestä raskaudesta on aikaa yli kolme vuotta niin olin kyllä autuaasti unohtanut, millaista tämä alkuraskaus on. Oon koko ajan ihan mielettömän väsynyt ja vaikken olekaan oksennellut, niin paha olo vaivaa koko ajan. Onneksi tän olon tietää jossain vaiheessa loppuvan. Sitten alkaakin jo muut vaivat. Mun kaksi ensimmäistä raskautta ei ole olleet mitenkään helppoja, joten en odota tästäkään helppoa tulevan.